Powered by Blogger.

Sunday, May 8, 2011

tolong la wei

aku tak tahan la tgk perangai kau.aku kerja nih bukan nak kerja ngan kau.aku kerja ngan orang lain.

bukan nak cakap aku tak hormat orang yang lebih tua,tp perangai kau tuh yg membuatkan org lain annoying.
depan aku kau mengate pasal orang lain,belakang aku kau jaja name aku..
kau ingat kau tuh bagus sangat??????
sume menda yang kitorang buat xkena..
kalu kitorang x kemas kau membebel,kalu kitorang kemas barang kau,kau membebel hilang itu hilang ini
time kau suroh buat keja,kau tak pikir aku ade banyak lagi kerja nak buat
pastu,kau mengadu kat orang atas.
lagi satu,kau nak begurau pon agak2 la..kau ingat aku tade perasaan????
kalu ikotkan hati aku ni,aku nak benti keje laaaa...
baik aku dudok rumah jage arnab aku lagi bagus...
tapi aku kuatkan hati,buat macam tade ape ape berlaku antara kau ngan aku.
aku cube untuk borak2 ngan kau macam biasa,tapi aleh aleh kau bantai buat lawak yang memang aku rase tak lawak bagi aku.
boleh tolong tak buat perangai seperti orang tua yang lain??
tolong la weih...buat ah perangai matang sikett!!


3 comments:

Anonymous,  May 8, 2011 at 12:39 PM  

kasihannyaa... :|

nabilah May 8, 2011 at 10:13 PM  

sabar ustazah,,beselah manusia bnyk garam..eh ragam

buat dek je,,pekakkan telinga,,nati lama2 dy akan penat lalu berhenti mbuat keje2 yg tak bepekerti mulia tu

bertahan lah selagi boleh,fighting nabilah=)

  © Bella's copyright by meklah c:

scroll ke atas