Powered by Blogger.

Friday, March 25, 2011

aku pon ta paham la

Camne la aku bule terbeli kura2 dengan duwet gaji petame yang aku dapat..haishh...kompius btoll...dapat2 je gaji tadik,aku teros tesengeh2 n then secare luar kesedaran aku..aku telah terbeli cik kura dan cik kuri..ohh...apekah petandanya...aku bingung lantas pulang ke rumah,..begitu bangge bawak mereka pulang ke rumah..welcome home cik kura dan cik kuri..
name nih aku pon tatau ape maksodnye..org kate kalau nak letak name mesti letak name yg ade maksod..tapi,tape lah..setakat kure2.. ape ade hal....nak tukar name setiap ari pon bole..ari nih pggil isnin,esok panggil selase...eh,nk pggil gaji ngan gajiyah la..sebab aku beli kure2 nih gune gaji petame aku...kan kreatif gtuh ,bole mempelbagaikan name..

becerite pasal gaji petame aku nih...haiyaaa!!manyak serunak mehh...rase macam nak sengeh sorang2 sampai duwet abes..hahaaha...batak gile perangai kau meklah...dasar kampungan....orang kampong pon tak batak bile dapat gaji...rase macam tanak keje da la..penat amatt....tapi sonok bile dapat gaji,tapi tanak keje,tapi nak duwet..camtu bule??alaaa..tapi sape nak bg duwet gedebuk jatoh kat tgn senirik kan...haiya meklah....manyak cantek muka lu...

        ta sabarnye nak tggu dapat baby kura2.    cepat2 la ea jalankan tanggungjawab masing2...
             siap ade kerusi..sebbek x letak sofa

                ololo...tomeynye diye...tecik2....

p/s : along jangan nak flash menatang nih ea.....kau bknnye leh caye bile biol kau datang...lalala~

5 comments:

aja sharbini March 26, 2011 at 8:34 AM  

meh kwe seko laa !! ahahah

ila March 26, 2011 at 8:01 PM  

hahah..nk etep dionyo...kalu bg demo seko gak tadop baby kuro la nati kawe...

saya nabilah =p,  March 31, 2011 at 10:44 PM  

esok2 kura jadik kuri,kuri jadikk kura=D

ila March 31, 2011 at 10:51 PM  

kura kuri akan bertukar bile2 mase dye nak la k.nem..dun wury...hik3...

saya nabilah =p,  March 31, 2011 at 11:30 PM  

hahaha...unik sungguh pet awak ni
eh da ade gaji gajiah@kura kuri jgn lupakan katty yang baring2 ala2 pemalas tuh..hahahaha

  © Bella's copyright by meklah c:

scroll ke atas