Powered by Blogger.

Tuesday, March 1, 2011

hari itu

salam gud m0ning
*padahal jam pukol sebelas,moning la sangat*
ok ok...memang da lame tol ta ngedate blog...tapayah nak banyak tye sgt la..malas punye pasal blog di anak tiri kan.

bukannye hape,piker punye piker idea ta mencurah2 jugak..tu lah,otak da beku...baru je cuti 2 ari da mati kutu dok umah...kutu pon ta mati kalu da mati kutu..paham??haha..aku sendiri pon ta paham..oh ya!!aku lupe nak cite pasal hari hari terakhir aku kat nilai..mungkin aku ta perlu cite,tengok gambor je la ea..

bobai kawan2..jumpe laeng kali ea..

meja stdy aku

katil aku yang te berape nak strategik sebab ta kene kipas
bantal perlu sebanyak mungkin
semua bantal2 nih memainkan peranan penting 
1-bantal pink - ltak kat kaki
2-bantal biru  -letak kat kepale
3-bantal stripe ijau - bantal pelok
4-bantal merah - buat tutop muke

hoho..barang2 aku kat nilai..aku ta reti nak siket kan barang2 aku..semua barang yang aku sayang aku nak bawak g nilai..nilai da macam rumah kedua aku..

kini kau kata hai hai ku katakan bai bai!
bai bai cfs..tanak jumpe da lepas ni bole???


p/s : lifes getting hard when you get older

6 comments:

mangchikla March 1, 2011 at 7:58 AM  

cough, cough, splutter wheeez, what do u mean life's getting hard u get OLDER? I'm enjoying my son dude!

nabilah March 1, 2011 at 8:38 PM  

bukan katil tu ade kembo ke:p

ila March 1, 2011 at 11:08 PM  

nabila : alamakkk!!!telupe amek gmbr katil kembo...kih3...kembo!!saye tadek gmbar awk laa

Anonymous,  March 3, 2011 at 5:55 AM  

hai nabilah @ abi hurairoh...
nape awak x citer idaman awak nih dtg uia bumbung biru?HAHHAHA
dya nk g hostel lagi*wink:)
bole tdo mlm x? Asa2 aku sape weh ?

nabilah March 3, 2011 at 8:07 PM  

sampai ati cik ila..punya penuh gambo awak je dlm laptop sy..hahha
bell nak tolong teka boleh anonymous tu...anarti zalikha kan kan kan:p

ila March 3, 2011 at 8:27 PM  

a'ahh..itu ekha..!!hahaha......ala k.nem..gmbr awk ade je la..tp tade gmbr yg proper...kang kite msk dlm ni kang awk malu..

  © Bella's copyright by meklah c:

scroll ke atas