Powered by Blogger.

Monday, March 7, 2011

problem masalah

assalamualaikom..kom ape...kombet..bet ape betman man ape mentol tol ape tolak...lak ape lantak kau...haha..best x bace??


ohhh...ohhh....haha..ohh..haha..oke,jap ea..itu baru permulaan....keyh!!sebenarnye kan u oll..nak citer pasal laki2 masok mahallah malam semalam....harem btol la....nyusahkan aku ngan umi jerk..tgh besenang lenang lepak malam semalam..tetibe umi dapat panggilan telipun... *telipun,telipun berbunyi..ade manusia dlm bahaye..ade manusia dlm bahaye di sane..weeeeeee* ade dak jantan masok hostel...tyme uh pukoi 11.30 malam..aisehmennnn....leceh btoi la menjage anak2 dare di mahallah nih..ari uh histeria,semalam laki masok hostel..esok luse??mungkin..mungkin...mungkin ape ape aje la kan..kite mane nak tau..pastu kelam kabot la nih g tgk..pggil pakgad...

then,umi g la jumpe sorang budak perempuan uh...dye pon ngaku la..dye cakap laki yg masok uh pakwe dye..pakwe dye datang sebab pakwe dye nak pastikan dye ade kat bilik..ape ke mangkok tingkatnye kau..cube la bepikiran waras sket..ta perlu la smpai masok..then laki uh cakap tyme dye tgh jalan nak g bilik pompuan uh dye tenampak tudong,dye pon hamek la pkai..bole cover aurah sket an...gile genius kau!!perempuan uh cakap pakwe dye uh ade masalah mental,ahakkzz..!terbaek..dan laki itu stress sebab ibunye saket..oke,mungkin ibu kau akan mati teros sebab tekezot anak dye cenggitu...sekian.berite tamat.
korang tapayah susa2 nak bayang cane laki pakai tudong...meh aku tlg...

mungkin comel la kowt macam adek aku kat atas ni haaa..muahahaa...
maafkan angah naei..^_^
ini gambar tyme awk ta matang lagi..peace no war keyh babeyhh!!

p/s : aha...sape nak beli aiskem susu baby gaga..
yekkk..!geli gile name..tadek name len ke nak letak

3 comments:

nabilah March 7, 2011 at 7:19 AM  

wakakakak!!sian naei wehh..:D
haha..pakwe dy caring gle tapi masalahnye dynye otak pun gle gle..adehh..problem masalah:p
sabo jela..

Anonymous,  March 7, 2011 at 8:00 AM  

ekha: hah tadi baru aku gi uia gombak dga cite 2 dari husna..hehe esok lusa orang msk meminang ko pulakk...kehkehkhe...

ila March 8, 2011 at 5:02 AM  

nabilah : umi yg soh letak gmbr dye..cari gmbr mr.luke,tp xjmpe..

annymes : meminang??hape ni sebot minang2 kat blog haku..terase tau..

  © Bella's copyright by meklah c:

scroll ke atas