Powered by Blogger.

Saturday, June 11, 2011

kehidupan bersama kanak kanak

bukan setakat hari sekolah je aku dengan kanak kanak,malahan cuti sekolah pon aku turut sama menghayati cuti sekolah bersama mereka dlm program creative workshop. mungkin hidop aku dah ditakdirkan untuk membesar bersama kanak kanak.maka,tumbesaran ku pasti akan terbantut kerana kehidupan aku dikelilingi kanak kanak..

takpe,itu tak jadi masalah buat cikgu nabilah.hoyehh!!!ade gaya tokoh guru mithali tak?

seronok tau kawan ngan budak kecik.banyak benda yang kite boleh merepek ngan dia.main teka teki la..main sep sep sep tom tom tom..seronok tak?seronok tak?
haaaaa...seronok lah tuh..k la,tiada bebelan drpd aku hari ni..sila tgk gambar je ye.

hip hip hoorrayyy!

lukis adik oi jangan tak lukis

inilah keje perempuan, tak abes ngan princess

 da  siappp

da malas la tuh

special punyaaa!

solat itu tiang agama

sesi membuat cupcake

taraaaaaa~

kitorang pon ade jugak

padah apabila pergi ke suatu program
dipaksa untok bercakap kat depan..
oh demm!!rase tak cukop napas..

fassi fassi

tamat~

.saya suka program ini.

[ p/s : terima kasih kepada wancu ]

2 comments:

hanim Nabilah June 11, 2011 at 8:23 AM  

awak pakai baju shantek!suke2:)

Anonymous,  June 11, 2011 at 9:06 AM  

Like ! betOl maaaa baju beLLa chantek kot :(

  © Bella's copyright by meklah c:

scroll ke atas