Powered by Blogger.

Wednesday, June 1, 2011

semoga dikau selamat di sana

salam,selamat hari rabu...
esok merupakan hari hari yang terakher aku bersama umi ku sayang.
aku doakan semoga umi aman di sana..
woi minachi! kau jangan nak over sensitip ea...
umi nak pergi jepun je la...kau jangan la nak merapu meraban macam cerita novella kat sini.
Esok petang umi bertolak g jepun ntok present paper selama seminggu..
lame uhhh...rase macam bertawon la jugak..
aku kat sini da cuak sangat sebab keadaan kat sane masih lg x stabil..
risau bebeno nak lepaskan umi g sane..
tapi nak wat cane,tiket dah ade..takkan nak bakor camtuh je..
ila tanak mintak ape ape pon barang dari sane,
ila just nak mintak umi balik sini balik
* tapi kalau ade hadiah dari sane pon takpe,
ila amek je* 
umi janji ngan ila tau umi misti balik rumah balik..
balik jugak tak kire ape ape jadi.jangan nak tinggal kitorang lame lame sangat.
semoga allah permudahkan segala urusan umi kat sana.

'budak kecik mane la sebelah umi tuh'

p/s : kalu umi ade terjumpe mane2 mamat yang soleh bermata sepet kat sane jangan segan silu nak bawak balik umah...opsss,tapi bukan ntok ila..semestinye ntok umi..bakal ayah ila..hik3..supik gelenya btol meklah nih!

2 comments:

hanim Nabilah June 1, 2011 at 6:02 AM  

cop!blog dah ok!!

cop!entry ni sedih tak tipu..huhu..anim pun tumpang sekali doakan cik ani selamat pegi n selamat pulang yek..:)

Anonymous,  June 1, 2011 at 6:21 AM  

semoga selamat sampai dan selamat pulang sy doakan...:)

  © Bella's copyright by meklah c:

scroll ke atas