Powered by Blogger.

Monday, August 22, 2011

aku tumpang gembira untuk kamu

assalamualaikum

salam ramadhan.
memandangkan aidilfitri semakin dekat, maka semakin ramai la manusia berangkat untuk menziarahi rumah allah. ini la punca utama aku melakarkan entri pada petang ini.

tahniah buat kedua dua kawan aku, syazana zahidah dan ***** **** (nama terpaksa dirahsiakan atas sebab tertentu)  kerana berpeluang meziarahi rumah allah. sangat teruja terharu ternanges tergamam terkedu bile dapat tau korang nak g sana. 

semua ni rezeki tuhan kan? percaya la setiap manusia ni dah ade rezeki masing masing.kite je taktau bile rezeki kite akan tibe. semuanya dah disusun tuhan dengan teratur.  okeh meklah? sudah paham dengan konsep rezeki allah wahai meklah? jadi, jangan lah kamu berasa cemburu dengan rezeki masing masing. 

kalau kawan kita dapat pergi sane dulu, jangan tanamkan dalam otak kau tuh rasa tak puas hati. sebaliknya, kau perlu set kan dalam otak kau yang, 'ohh, itu rezeki dia'.  ^_^

-salah satu tempat yang ade dalam wishlist aku-
semoga aku sempat menziarahi rumah mu ya allah

p/s : semoga urusan korang kat sana dipermudahkan dan semoga selamat  pergi dan kembali dengan selamat.
kepada cik nana : sori la tak sempat nak kontek,baru bace belog awak.tu yang baru tahu tuh.

1 comments:

hanim Nabilah August 22, 2011 at 3:55 AM  

sgt betul meklah,,bahagian masing2,insyaAllah Allah pasti memanggil kamu juga nanti:)

ameen ya Rabb,jazakillah atas doanya

panjang umur jumpa di gombak ya:)

  © Bella's copyright by meklah c:

scroll ke atas