Powered by Blogger.

Monday, August 8, 2011

eh eh..! dah satu minggu la..

pejam celik pejam celik da seminggu kita puasa. dan da seminggu jugak aku tinggal tadika al-irsyad..hoho...nak kate rindu uh xsangat la..tp rindu la jugakk..tapi x jugak...tapi..yes! saya rindu mereka.
*susah sangat nak cakap rindu.apadaaa miinachii *

rindu kat dua befren kicik saya kat sane.
rindu nak bacekan buku untok dorang....rindu nak buat abc ngan dorang...rindu nak kaler buku same same ngan dorang..rindu nak main sep sep tom tom...banyak lagi ah aktiviti kitorang..

dua sahabat baik saya 

misti korang pelik an..ape la yang seronok sangat ngan budak budak nih..
yela,ade sesetengah orang tak berapa suka ngan budak,setakat nak main cikucak aaa tuh bole la kan..

bagi aku,kawan ngan budak2 lagi seronok drpd kawan ngan orang yang tak budak budak *orang dewasa*
maksodnya,mereka ni bole menghiburkan hati korang.paham??

1. kalau cakap ngan dorang ntah hape hape ntah merapu meraban..sampai hal umah tangga mak bapak dorang pon akan tekeluar.maka,aku dengan suka cita mendengar dengan penuh minat.

2. mereka sangat la periang..bangun tidor je da gelak gelak..ohhhh! hebat tuh...cube kalu kite bangon tido,mawu kene jampi serapah maki hamun sumpah seranah baru la nak bangun kan.

3. lagi satu,kalu dorang merajok kejap je.tade la nak berhasad dengki,pendam perasaan lame lame kat cikgu,walaupon cikgu dye penah marah dye.betol tak? kalu tak caye cube tanya dorang sendirikk...

4. lasttt sekalik, malas nak cite da.cite tergantong..ki3....tadi berkobar kobar semangat nak type entri nih, tetibe jadi mim alif lam sin. sorryyy la ea...korang pandai2 la reka sendri cerite seterusnya..bai boi..




p/s : syahmi !!! hazeerahh!! ustazah rindu la kat awk beduaa....

2 comments:

hanim Nabilah August 8, 2011 at 2:11 AM  

ustajah ni ego betull..susah ye nak cakap rindu tu..pang!!haha

agak sedih la baca luahan rindu awak ni^^

meklah,  August 8, 2011 at 5:48 AM  

haha..nak pang pang plak ea..dush kang!

  © Bella's copyright by meklah c:

scroll ke atas