Powered by Blogger.

Saturday, August 13, 2011

da besau panjang semuanya

eh kacak lah kau. eh cantek ah kau. eh nape kau gedik sangat. eh eh poyo nya. eh solehahnya awak. eh solehnya awak eh eh..sumenye nak eh ke??HAHhahaha..

ape yang ade pada eh..??? dari segi lughoh, eh ni menunjukkan bahawa kite sedang    ' wooww! tekejot saya'. dari segi istilah pula ialah, wow! korang suma da besar rupanya..

aku selalu la jugak dok belek belek kat muka buku,tengok kawan kawan lama dari jauh..ecece..ayat nak gempak aje. bukah hape, nak tegor tapi malu. aku ni ada masalah kemaluan malu berlebihan sedikit. tengok senyap senyap sudah la kan.

aku tengok semuanya da ada kehidupan sendiri,maksodnya ade yang belajar kat luar negara, ade yang belajar kat luar negeri, belajar dalam kawasan rumah sendiri pon ade*itu kau sorang je meklah*. -,-

lepas ni mungkin aku akan sibuk melihat kawan kawan aku kahwen dan kemudian kawan kawan perempuan aku memboyot dengan anak masing masing.yay!!time tuh makin banyak bebi yang aku akan dapat lihat.itu paling seronok.

 kawan sekolah rendah
*hah! cantek takk??kacak tak kawan kawan saya sekarang?*


kawan sekolah menegah
*gambar semasa zaman kecik tak berapa nak cenonet*


kawan sekolah universiti

zaman kecik cenonet banyak kenangan kenangan indah yang korang sume ade an. bermula dari sekolah rendah pastu berpindah ke sekolah menegah. kalu takde memang kau lah orang paling LOOSER MOOSER DOOSER..! haa nabilah,takmau cakap camtu takmau takmau..tak baek..bulan pose ni.

oke la kawang kawang,
saya nak bagi makan rabbit yang busuk masam .

1 comments:

Anonymous,  August 13, 2011 at 3:53 AM  

beLLe , kak anem mnjrt kung ko x mosaic tgn die :P HAHAH soLehahnyerrrrrrrrrrrrrr DG6 :D

  © Bella's copyright by meklah c:

scroll ke atas