Powered by Blogger.

Monday, April 4, 2011

geram btol la bile keprihatinan anda tak kene tempat

meklah : alonggggggggggggggg!!!!!!!!!!!kau bagi kure2 aku makan ea???

along : hehhehehe..a'ah,kenape??

meklah : kau ingat hape ah..bagi makanan banyak gile kat natang uh!!

along : aku kesian ah tengok natang uh..aku pon curah je la makanan.tetibe tebanyak lak buboh.aku bia je la.

meklah : x*^(^$#


terima kaseh banyak2 la along sebab bagi kure kure aku makan.aku memang tekejot ah kau ade rase belas kasihan pade binatang.tapi hagak lah wei...!jangan la bagi belambak sangat.kau hengat kure2 aku mentekedarah ke haa??sebbek mereka ta mati akibat kekurangan oksigen tau..emo la ni..!!

habes rumah kure kure nih..yang mane satu kure kure pon aku ta pasti..
yang pokok uh pulak adik aku memandai letak..haish..
dear nunalifdalyah,
otak kau memang sewel.tau la nak pekse,tayah ah nak gile sangat..bydaway,gud lak lah exam esok dan akan2 datang.. semoge dengan memberi makan kepade binatang aku,allah akan permudahkan kau jawab exam..

3 comments:

nabilah April 4, 2011 at 11:22 PM  

mak aih..mmg banyak la..along nak bg makan seminggu terus la angah..angah kan nak g keje nanti:)

ila April 5, 2011 at 10:22 PM  

memang pon kan bagi makan byk sekali gus..memang tak mati la mereka itu..pasti idop smpai ke syurga...haha

nabilah April 6, 2011 at 12:50 AM  

hahaha..hangin nampak..heee:D

  © Bella's copyright by meklah c:

scroll ke atas