Powered by Blogger.

Wednesday, April 6, 2011

mertua vs attitude...??

Selamat pagi nak masok tengah hari....salam kepade semorang saye hulurkan..sambotlah salam daku jika ia bermakne buatmu.ahak!
today,awok nak ceghite siket pasai mertua pilihan anda.ahaaaa,penah dgr ke mertua pilihan??bukan menantu pilihan ke????ahhh!same je kowt sume uh!!agak2 nye la kan,acane la ghupe metua korang eh?? 

                   ceni ke?          
                     ke ceni?

yang kau sebuk2 nak pikior tuh pe kehe meklah?belajo ta abeh lagi ade hati ye nak pikior pasai mertua...
ahaa...acane la bole tepikior menda ngarot ceni..organ dalaman awok ta beghape nak btoi sangat la semenjak dudok ghumah ni.
tapi tidak ngape,setakat berangan,hape nak dikato..

okeh,sebenarnye motif entri aku kali nih bkn nak citer pasal mak mertua atopon anak mertua atopon ape ape yg tua .kat atas tadi hanye inroduction nye sahaje..moh kite gerak ke isi utama entri utk kali ini.today,nak cite pasal :

maksod attitude dlm base melayu sikap,dalam bahase arab akhlak la lebey kurang.masalah yang ade dlm diri meklah ni ialah MALAS.malas itu lazy. ecewaahhhh!! da macam ticer inglish pulak haku nih.

p/s : berubah la kamu meklah sebelom kamu diubahkan.

4 comments:

nabilah April 6, 2011 at 11:49 PM  

sy nak cari mak mentua cam mkcik ani boleh??

ila April 7, 2011 at 12:43 AM  

hahahaaha..pehal pulak nih????

nuranisasyuraahmadrizaniff April 7, 2011 at 7:06 AM  

weh.pehal blog ka cantek sgtt. pe link? tamo share pon ng aku doh ! :P

ila April 8, 2011 at 6:16 AM  

anis : t aku bg link............!

  © Bella's copyright by meklah c:

scroll ke atas