Powered by Blogger.

Friday, April 15, 2011

kau lah sahabat binatang aku dunia akhirat

sape cakap haiwan xleyh jadi kawan  ntok manusia..ape daaaa.....tak kreatif langsung otak..penah dgr tak "animal is man bestfren" ??? tak caye???cube korang bela kucing..sangat bole menjadi kawan baik manusia..sekarang nih,aku ade dua "sahabat binatang" dekat umah..hahaa...aku x mencarot ea..betol la kan,sahabat binatang??aku xkate pon nate mung sahabat...itu da lain maksod...sile rujuk kamus kelatey edisi ke sembilan belas muke surat 27 setengah.oke,nex point meklah...

sahabat binatang aku yang besttt sekali adalah kuseng kucing.tarikh beliau di ambil sebagai binatang angkat  adalah raye ke-4 taon lepas.beliau seorang sekor kucing yang macho dan taff..! ta penah ganggu kucing betina yang lain..diyakini maseh teruna.usia beliau adalah mungkin sebaye ngan umi saye..maseh mude jelitawan..suke tido dan makan..jarang mengiaw..mengiaw apabila rase perlu..beliau sentiasa nak jadi yang pertame bile berlumba naek tangge..beliau akan pastikan dapat tido dalam bilik umi lepas suboh sehingge pukol 2 petang..beliau juga dikatakan bahawa suke belajar..bile orang belajar misti beliau akan sibuk2..tarikan utama beliau adalah posing mawot di depan khalayak ramai.beliau adalah bekas ahli gymnast negara kerana badan beliau sangatlah flexible..sekian.

posing mawwoottt cik KATT

kawan ketika belajo

sangat taff dan gagah perkasa kaan???
lupe nak perkenalkan name.
my name is katty.just call me katt..
moto hidop : "saye sukakan kebersihan"

sahabat binatang yang ke-2 adalah rabbit. tarikh beliau di ambil sebagai binatang angkat adalah 130411. ade 2 ekor kesemuanya,sekor bename willy dan sekor bername wongka.dan kakak aku telah buat lagu utk rabbit nih...willy yaya dan wongka lala..*pftt!tak paham konsep kakak aku ape*.dorang nih baru je dilahirkan tiga mggu lepas.so,maseh lagi bebi dan diyakini masih lagi dara dan teruna.makan tidak mengire masa dan akan berebot nak dudok dalam bekas kecik bersame2... aku baru nak mengenali perangai kedua dua ekor rabbit nih.sebarang perkembangan beliau sile type on rabbit to 32336.sekian.

bersekedudukan di dalam bekas yang kecik.
hebat tak sahabat sahabat???

saye willy

lebih baik kawan ngan binatang depade kawan ngan manusia yang jenis tak reti hargai kawan.kawan bile kau rase perlu.bagosss sangat lah tuh kan??????!memilih dalam berkawan...sile bla okeh..ingat diri tuh hebatttt sangat lah..konon concern sangat la kat kawan kau ni..tak suke oke. 'tak behi' orang kelantan cakap.
kawan camni la yang baru dinamakan kawan manusia.
susah senang bersama sama.



p/s : mungkin korang plek kan kenape name beliau katty walhal beliau adalah jantan.ini lah keistimewaan my Kucing Tua.nak tau sebab nye??sile bukak kamus binatang,edisi 1 muke surat enam belas perenggan empat.

1 comments:

nabilah April 15, 2011 at 8:41 AM  

haha...suka2!!rindu en.katty la

katty siap teman stdy komp tu patut le cemerlang:)

comella willy ngn wongka..kem salam ea..panjang umo kite jumpa k!

  © Bella's copyright by meklah c:

scroll ke atas